Świąteczny post


Cześć!

Święta, święta.... jak było u Was w tym roku? Fajnie? U mnie karp, uszka, grzybowa, pierogi... i tyle. Nie mamy 12 potraw ;)
Dzisiaj post specjalny, bo dużo zdjęć i jednocześnie nadrobię zaległości. Ale dość już tego ględzenia! Zacznijmy od tematycznego rysunku z kucykami w innym stylu ;)


Niektórzy widzieli już na fejsie ;) A jak Wam się podoba? W tej chwili wisi u mnie na drzwiach. Miało być tak, że zamknę drzwi i nie będzie widać syfu w pokoju, a wszystkich powita piękny rysunek. Nie wyszło. Zapomniałam zamknąć drzwi i sprzątnęłam z biurka.

No coment
-_-
 
Dobra, już się powściekałam. Więc teraz pochwalę się moją nietypową ozdobą na choinkę.
 
Aby sobie taką zrobić, wystarczy jaka kolwiek figurka z Blind Bag'ów. Ja wybrałam do tego Pinkie.

Potrzebne składniki: figurka i spinacze biurowe.
Spinacz biurowy wyginamy w sposób pokazany na zdjęciu.
 
 


Mniejszą część spinacza wyginamy do przodu (w lewo(?) etc.)

 


Nakładamy figurkę na wygiętą część spinacza.

 


Owijamy spinaczem figurkę tak, aby nie spadła. W tym celu  wystarczy ''popchnąć'' do przodu część tuż nad jej plecami (?!). Wyginamy górną część spinacza, aby bez problemu wszedł na gałązkę.

 


Tak powinien wyglądać po wszystkim spinacz ;)



 
Pochwalcie się efektami w komentarzach :)

Zanim przejdziemy do dalszej części, może mała zawieszka? Opowiem jak wyglądają u mnie święta? Więc tak: Są na stole zawsze tylko 4 wspomniane na początku potrawy + kompot. Zawsze przy stole siedzą 4 osoby: 2 babcie+ja i tata. Koniec opowieści.

Trolololo
 
Ogólnie obchodzimy się zawsze bez kłótni. Kolejna tradycja mniej ;).
Zdjęcie poniżej mojego autorstwa :) Prześliczny wieniec :)


 
Nie zgadniecie, co dostałam na święta... 8 Twilight! Tak, to ta sama, która była w poprzednim poście ;)
 
Natomiast poniższą Sunset dostałam od koleżanki, którą z miejsca serdecznie pozdrawiam ;)
Mówiłam, że będę nadrabiać zaległości. Pierwszą z nich jest kubek, który dostałam na imieniny, które były... 2 lutego. Miał zostać pokazany w bodajże czwartym poście -_-
 



Ładny? :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Miałam też pokazać zamek. Więc pokazuję :)
 
 
Trololololol

 
 
Przepraszam, że post taki roztrzepany, ale bloger mi wariuje :( Na całe szczęście jest to jedyny czynnik usiłujący zepsuć mi święta :)
Życzę więc Wam wszystkim dużo zdrowia, szczęścia i pomyślności :)
PS. Zapraszam na mojego Instagrama ;P ;): #twilightowa

Żegnam się z Wami moją ponysoną, Malight :) Post o niej już w przygotowaniu :)

2 komentarze:

  1. Super post :) A art śliczny! Tak samo jak stroik i wszystkie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Post,Najlepszy jakiego w życiu czytałam :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję Ci bardzo za komentarz.
♥ Spam i obraźliwe komentarze natychmiast usuwam.
♥ Wpadaj częściej.