Figurki!

Cześć!
Dzisiaj będzie o moich 30 figurkach :)




Jak zostało powiedziane, od wczoraj mam 30 figurek, bo dzięki kochającej rodzince dostałam jeszcze 2. Na poniższym zdjęciu widać, jakimi kupowałam zestawami.
 
 
 
W gruncie rzeczy są to:
 
 
  • Mane 6
  • 6 Twilight
  • Księżniczki
  • Znaczkowa Liga
  • Spike, Shining Armor, Nightmare Moon, Zecora, Lotous Bloosoom
  • 4 Pinkie Pie (jak ja kocham paczki z kiosku (blind bagi))
  • Zefirek xd
 
Właśnie zauważyłam, że popsuł mi się styl pisania :) Zbierałam je cały rok, nie powiem nawet ile to kosztowało. Teraz może krótka historia, czemu mam aż 6 Twilight? Sprawa jest prosta:
 
Pierwsza była ta z samym rogiem, bez skrzydeł, bo chciałam mieć ją razem z Celestią. Drugą kupiłam jako alicorna, no bo wiadomo. Trzecia to Rainbow Power kupione od razu po premierze w USA, ale całkiem nie trzyma się oryginału. Następna Rainbow Power była z zamkiem  (kiedyś dam zdjęcie) ale miała róziowe gwiazdki na całym ciele i 7 kolorów we włosach (ludzie, to nie Rainbow Dash!) dopiero następna, ostatnia była wreszcie zgodna z serialem. Ludzie, na co tego tyle, od razu nie można było zrobić normalnej? No a szósta jest z blind bagu.
 
A mogę się pochwalić prezentami?:3
 
 
 
Była zabawa facebookowa, aby dać swojej kucykowej wersji (post o niej w toku, pozdrawiam tych, którzy ją już znają) Element Harmonii i mi wyszła: Wiara. No to proszę: Drzewo jest, napis jest, a zwykły sklep z biżuterią :)
 
Właśnie te 2 kucyki doszły

Tym akcentem żegnam się z Wami :)
 

4 komentarze:

  1. Super kolekcja, bardzo mi się podoba!
    Zapraszam do mnie na: http://kucykowydziennik.blogspot.com/
    Codziennie nowe kucyki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutkie,a kiedy następny post

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję Ci bardzo za komentarz.
♥ Spam i obraźliwe komentarze natychmiast usuwam.
♥ Wpadaj częściej.