Rysunki!!!

Oj, trochę się robiło przez wakacje:)
A są to rysunki, fanarty. Zrobiłam ich trochę, inne teraz są w toku...
Opublikowałam ich dziś mało, ale reszta dojdzie niebawem, mam trochę tych pomysłów...
A zaczynamy od mojego ulubionego.























Impreza u Applejack




Co myślicie? 
Według mnie, nie wyszły najgorzej, przez te dwa miesiące nauczyłam się rysować, ale dalej używam kalki. I przepraszam, że ostatnio nie było postów, ale... ale jakoś tak niespecjalnie się składało.
Na koniec, moja kolekcja figurek Twilight. Żeby pożegnać na fioletowo :)


4 komentarze:

  1. Przepiękne rysunki. Najbardziej podoba mi się pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na czym polega to malowanie z kalką? Chętnie bym spróbowała, daj kiedyś o tym posta!
    A Dashie śliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam taki plan :) Wiedziałam, że Dash najśliczniejsza :)

      Usuń
  3. Piękne rysunki!! Masz talent :) Może wspólna obserwacja?

    Zerknij na nowy post http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję Ci bardzo za komentarz.
♥ Spam i obraźliwe komentarze natychmiast usuwam.
♥ Wpadaj częściej.