A tak... o wszystkim

Cześć!
Pierwszą rzeczą, o której chcę powiedzieć jest opóźnienie tłumaczenia najnowszego odcinka Somepony to Watch Over Me. Otóż nie wiem, czy wszyscy widzieli, ale w tym filmie Myshteria ogłosiła, że wyjeżdża na wakacje, w związku z czym może przełożyć się termin przygotowania napisów do odcinka It Ain't Easy Being Breezines, oraz właśnie Somepony to Watch Over Me. Pierwszy wrzuciła na stronę w terminie, drugi jak widać opóźnił się . Musimy jej jednak wybaczyć- jest to jej pierwsze opóźnienie, a dziewczynie należy się trochę odpoczynku:)
Chciałabym wypowiedzieć się też na temat poprzedniego, wcześniej wspomnianego odcinka. Otóż breezines, znaczy w przybliżeniu zefirki, które są stworzonkami mającymi nieco  dłuższe kończyny niż kucyki, ale mającymi nieco pogrubioną twarz. Są one wielkości owadów, oraz tak jak owady mają czułki i skrzydełka. Przyznam się, że gdy nazwa ta pojawiła się po raz pierwszy w  odcinku Three's a Crowd, byłam pewna, że zefirki to... ptaszki. Nie wiem- mam taką dziwną wyobraźnię, czy nieuważnie słuchałam. W mojej wersji zefirki mają niebieskie skrzydełka i czerwone brzuszki:) Odcinek bardzo mi się spodobał, szczególnie

Applejack jako zefirek
pomysł, aby główne bohaterki zamieniły się... A z resztą- sami zobaczcie:)
I ostatnia rzecz. Tekst czołówki może dla niektórych być niezrozumiały, więc zamieszczam go tutaj:) Oprócz tego jeszcze wersja po angielsku.









Mój mały kucyk, mój mały kucyk,
Aaaaa...

Mój mały kucyk,
Z nim co dnia przyjaźni czuję smak.
Mój mały kucyk,
Kiedy ujrzę go to pędzę jak wiatr.

Czułe serce
Magii czar
Naszej przyjaźni wielki dar.
Mamy razem przygód moc
W krainie marzeń razem dzień i noc.

Hej, mój kucyku,
Blask magii niech otuli dziś nas.

1 komentarz:

  1. Im bardziej wgłębiam się w twojego bloga, tym bardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję Ci bardzo za komentarz.
♥ Spam i obraźliwe komentarze natychmiast usuwam.
♥ Wpadaj częściej.