Rozmowy przy herbatce...

No cześć!
Zamierzam zacząć cykl Rozmowy przy herbatce. Będzie on polegał na tym, że bohaterowie najnowszych odcinków będą omawiali przy herbacie niedawne wydarzenia. Cykl ten ukazywać się będzie co tydzień. A jak sezon się skończy będziemy wracać do poprzednich odcinków. Zaczynamy jednak od Three'sa Crowd. Nawiązujemy też do Princess Twilight Sparkle, więc polecam też go najpierw obejrzeć. Napiszcie w komentarzach, co myślicie. A bohaterami są...
Twilight i Discord
 [Twilight
-Zacznijmy od tego, że wytłumaczysz mi, jak moje zostanie księżniczką mogło wpłynąć na jakikolwiek mój stosunek do ciebie?
[Discord]
-Wszystko mi wystarczająco nakreśliłaś, gdy zostawiłaś swoje przyjaciółki i wysłałaś je na niebezpieczną misję, żeby nic TOBIE się nie stało.
[Twilight]
-Nie masz pojęcia jak było! A na pewno nie tak jak ci się wydaje.
[Discord]
-Chciałaś odpowiedzi na swoje pytanie. 
[Twilight]
-Mam więc jeszcze jedno. Rozumiem, że chciałeś w swoim mniemaniu mnie sprawdzić. Ale w tym planie ze wszystkich kucyków w Equestrii na prawdę musiałeś uwzględnić Cadance?
[Discord]
-Tak.
[Twilight]
-Dobra. Nie mam więcej pytań.
[Discord]
-Za to ja mam jedno. Czy cały czas masz do mnie pretensje o ten mały występek związany z moją naturą?
[Twilight]
-O przemienieniu Ponyville w stolicę chaosu? Tak, mam.
[Discord]
-Ale przemierzyłaś dla mnie całą Equestrię?
[Twilight]
-Bo chciałam, żebyś się ode mnie odczepił!
[Discord]
-Ja się dopatruję w tym głębszych intencji.
[Twilight]
-Dobra. Wygrałeś. Nie jesteś taki zły, skoro nie odwróciłeś się od nas... dotąd.
[Discord]
-I o to mi właśnie chodziło!
[Pstryka palcami i całe pomieszczenie zakrywają balony i serpentyny]

13 komentarzy:

  1. fakt specyficzny blog ale wazne ze piszesz o czym lubisz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bardzo wiem, co miałabym komentować...za stara na to jestem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać,że jesteś fanką kucyków :) Robisz to z pasją. Będę to częściej przychodzić !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Cieszę się, że ci się podoba:)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawie piszesz i prowadzisz oryginalnego bloga. I masz intersującą pasję!
    Pozdrawiam :))
    Mój blog :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, jesteście dla mnie takie miłe! Dziękuję Ci bardzo!

      Usuń
  5. Super post.
    Prosiłabym o klikanie w linki pod ubraniami.
    Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :)

    http://pasjonatiks.blogspot.com/2014/03/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post. Muszę tu częściej wpadać :)

    http://sweet-pen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajny post . ;3 Zapraszam do zadawania pytań . ;3 http://chcespelniacmarzenia.blogspot.com/2014/03/akcja-zadaj-mi-pytanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny post u nas nowy post czeka na twój komentarz :D
    http://linfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wierzysz w sobie umiejętności, tak wszystkim dziękujesz i nie wierzysz,że im się podoba( może za mocno napisane )... Jesteś ŚWIETNA w tym co robisz ! <3 Powodzenia dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Część! przeczytałam wszystkie Twoje posty i jestem pod wrażeniem ;o. Każdy wpis czytam z wielkim zainteresowaniem i jestem ciekawa co będzie dalej. Trzymam kciuki i pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję Ci bardzo za komentarz.
♥ Spam i obraźliwe komentarze natychmiast usuwam.
♥ Wpadaj częściej.