500 wyświetleń!

Łoł! Jeśli się czegoś nie spodziewałam, to właśnie osiągnięcia takiego wyniku w tak krótkim czasie jak dwa tygodnie. 500 wyświetleń! 500! Dziękuję, że wchodzicie, komentujecie, jesteście. To naprawdę wiele dla mnie znaczy.
Z tej okazji głównie dodaje posta. Zwracam się też z dużą prośbą: O czym następny? Mam kilka planów, ale nie wiem za co się zabrać, a może Wy macie jakiś fajny pomysł?
Chcę się też z Wami podzielić fajnym nagraniem, które znalazłam. Jest to wersja rozszerzona czołówki. Wersja jest od razu z napisami, więc myślę, że będziecie wszystko rozumieć:) 
Pamiętajcie też: wyszedł dzisiaj Leap of Faight (Skok Wiary). Zachęcam do oglądania!


6 komentarzy:

  1. Gratuluję. Możesz napisać nowe opo, bo niektórzy (ja) baaaardzo proszą

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulację :). Zapraszam na mojego bloga littlelove12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci tylu wyświetleń! :) Pozdrawiam, Oliwia <3
    http://usmiechkazdegodnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Oby przybywało coraz więcej tych kucyków! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! zapraszam na mój dopiero zaczynam...jeśli coś ci sie spodoba to obserwuj albo skomętuj ;D

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję Ci bardzo za komentarz.
♥ Spam i obraźliwe komentarze natychmiast usuwam.
♥ Wpadaj częściej.