Projekty

Cześć! Jak mija wam weekend? Pomyślałam, że mogłabym pokazać projekty swoich kucykowych kreacji:)                                          
Wiem, ze nie są najlepszej jakości graficznej, za co bardzo przepraszam. Postanowiłam, że narysuję ubrania na "manekinach". Czemu cudzysłów? Bo w porównaniu z oryginałem średnio mi wyszły:)                                                                                                   


 

Mam nadzieję, że Wam się spodobały. Przepraszam za wykonanie, niektóre mogły mi się nie udać:) Napiszcie w komentarzach, czy publikować więcej takich ubrań, czy nie podoba Wam się pomysł.
Dziękuję za obejrzenie.

1 komentarz:

  1. ,, nie są w najlepszej jakości graficznej'' - co?
    +więcej projektów

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję Ci bardzo za komentarz.
♥ Spam i obraźliwe komentarze natychmiast usuwam.
♥ Wpadaj częściej.