Polecane Strony

Witajcie! Dziś chcę polecić Wam kilka sprawdzonych przeze mnie stron.          

Zacznijmy od Przyjaźń to magia wiki. Znajdują się tu nazwy i opisy odcinków. Są tu również teksty piosenek. Strona ta jest szczególnie przydatna przy odcinkach czwartego sezonu.

Następną stroną przydatną dla każdego fana kucyków jest  dailymotion.pl gdzie, dzięki Myshteri22 możemy oglądać wszystkie odcinki My little pony. Jeśli chodzi o 4 sezon: na ogół odcinki pojawiają się dzień po premierze w USA i z polskimi napisami lub lektorem. 


 Ostatnią stroną jest Hasbro.com , która ma wiele zalet, ja jestem zwolenniczką oryginalnych filmów i sklepu. Dlaczego sklepu? Ponieważ są tam figurki, gadżety, które są dostępne tylko w US. 
       
             
Zachęcam serdecznie do ich przetestowania. Mam nadzieję, że zaspokoiłam kilka Waszych potrzeb. 

Pozdrawiam Was serdecznie!

1 komentarz:

♥ Dziękuję Ci bardzo za komentarz.
♥ Spam i obraźliwe komentarze natychmiast usuwam.
♥ Wpadaj częściej.